Co-Blogging

Bekijk deze blog als een thuis weg van huis. Deel zonder zorgen je diepste gedachten, grootste angsten en gekste ideeën. Jouw mening en ervaringen zijn goud waard voor velen anderen. Of je nu een schrijver, journalist of expert bent of ze allemaal, jouw unieke perceptie is van belang! Let’s make the internet great again with the art of writing. Draag vandaag nog jouw steentje bij.


Waarom? Wat heb ik eraan?

Kwalitatief schrijven wordt vaak onderschat, maar daar doen wij niet aan mee. We geven je een gratis platform:

  • trek een ruim publiek aan met expertise binnen verschillende velden: developers, marketeers en managers recht van de top en de start-up community
  • positioneer jezelf als een toegewijde schrijver en expert binnen je eigen kennisveld
  • link naar je eigen site en verbeter je SEO
  • geef je merk een geloofwaardigheidsboost

Geven & nemen...

Het principe, “content genereert content” is al lang niet meer nieuw in de business wereld. Een artikel of blog schrijven betekent dat je het kan promoten in je nieuwsbrief, op je social media, op je website…

Je blog verspreiden via social media en allerlei andere kanalen kan een moeilijk en tijdrovend karweitje zijn, maar daar hoef je je niet langer zorgen over te maken. Jouw content is in goede handen bij ons en het allerbeste moet nog komen... It's all for free! Ja, dat klopt, we helpen je gratis met de contentdistributie van je co-blog in ruil voor jouw uitstekende werk. Een win-win voor beide partijen!


Hoe word je een co-blogger?

1. Schrijf een knaller van een blog

Wees authentiek en oprecht, schrijf iets dat eigenheid heeft, neem ons mee in je vernieuwende gedachten en verrassende ervaringen. Anderen mogen een bron van inspiratie zijn, vergeet ze alleen niet te vermelden.

2. Wacht op goedkeuring

Onze experts zullen je werk nauwkeurig nakijken en rekening houden met de volgende aandachtspunten: gebruik je veel buzzwords of vakjargon (daar houden we niet zo van!), is de informatie in je blog up-to-date (recente statistieken, cijfers en bronnen zijn een must), schreef je to-the-point (lezers houden van gerichte tips & tricks).

Je meesterwerk moet minstens 300 woorden bevatten, want met minder informatie denken we niet dat je een gewichtig antwoord kan geven (je kan altijd proberen om ons het tegendeel te bewijzen). De meeste mensen houden er niet van om een dag vakantie te nemen om een blog te lezen. Hou het aantal woorden dus onder de 2000. Volgens recent onderzoek worden blogs met 800 à 1500 woorden het meest gelezen.

3. Word gepubliceerd

Als je blog wordt goedgekeurd door ons team (wat heel waarschijnlijk is) krijg je een prachtig plekje onder een van onze hashtags. We houden je in ieder geval op de hoogte, zelfs als je blog hier en daar nog wat verbeterpuntjes heeft vooraleer hij live kan gaan.

4. Vergroot je bereik

Ondertussen ken je ons motto al: “Boosting others, is boosting yourself”! Door een bijdrage te leveren aan onze blog, geef je ook je eigen website of blog een duwtje in de rug, je breidt je netwerk aanzienlijk uit en je krijgt de kans om gezien te worden als expert.

Top! je hebt je succesvol ingeschreven.
Top! Nu nog de checkout afronden voor volledige toegang.
Welkom terug! Je bent succesvol ingelogd.
Yes! je account is volledig geactiveerd, je hebt nu toegang to alle inhoud.